neděle 20. prosince 2020

Dárek pro děti, PF 2021

Nedávno jsem si vzpomněla jak jsem si jako malá vyráběla s kamarádkou Zdeničkou speciální "dáreček" pro radost. Bylo to vždy několik malých dárků, zabalených v jednotlivých krabičkách, očíslované a slepené k sobě (ty krabičky). Směly jsme si vždy jeden dáreček otevřít, když nám bylo smutno.
A tak jsem také takový dáreček vyrobila pro svou dcerku, aby měla něco po ruce, když je jí smutno a třeba zrovna nejsem doma.... Dá se do toho zabalit cokoliv od malých pozorností, osobních dopisů a vzkazů, sladkostí, obrázky až po vlastní výrobky. Co kdo má rád a co ho napadne.

Stačí obyčejně zabalit a slepit k sobě. Použít lze jakékoliv krabičky, fantazii se meze nekladou. Já si to užila a krabičky od čaje udělala formou decoupage. Pohledy jsem dala do obálky a přilepila z boku a ze spodu.


 

A ještě přání do nového roku 2021:

Ať skrz mraky projde slunce,
ať jdeme ku svobodě vstříct,
ať nám láska hřeje srdce,
ať vše zlé je brzo pryč.

Ať nás déšť skrápí po vlasech,
ať nás oheň ohřeje,
vítr ať sviští po klasech,
jako když se nic neděje.

Ať i země dá nám sílu
jít tam co je náš směr
a ruce nechť jsou k dílu
Pán Bůh požehnej. 

 



Žádné komentáře:

Okomentovat