pátek 12. ledna 2018

Trpaslíček Kristýnka na logopedii

Chodíme na logopedii. Aby dítko logopedie bavila, zavedla jsem, že ke každému písmenku máme skřítka nebo nějakou postavičku, která dítku pomáhá písmenko procvičovat. Hraje s ním hry atd. Když se pak dítko písmenko říkat naučí, je skřítek dítka. Skřítek vyroste a může odejít od maminky.

Pro nácvik písmenka "R" jsem vymyslela trpaslíčka (tdpaslíčka). Jmenuje se Kdistýnka :-) A tím hned procvičujeme dvě slovíčka.
Nejprve trpaslíček existoval jen fiktivně, používala jsem ukazováček. Pak na ukazováček namalovala oči a pusu a bohatě to stačilo. Asi po měsíci čekání se nakonec z prstíku trpaslíček převtělil do svého těla, narodil se a je tu:


Trpaslíček Kristýnka


Postupovala jsem podle návodu na prstové loutky od Hanky Ženíškové. Několik návodů mám doma, tak jsem podle nich vymyslela i toho skřítka.

http://www.ovcipanenky.cz/prstove_loutky

Žádné komentáře:

Okomentovat