neděle 2. června 2019

Tvoření ze starých zipů, tvorba za květen

1/ Inspirovala jsem se na webu a zkusila také vyrobit ze zipu a filcu zvířátko.
https://ekopanenky.cz/blog/tvoreni-z-vlny-a-starych-kovovych-zipu-barevna-broz/

Nejprve jsem špatně pochopila návod a tak jsem tavnou pistolí přilepila zip na filc a pak filcovací jehlou a barevným ovčím rounem dodělala. Ale jehlou to šlo špatně, musela jsem hodně opatrně a dcera jehlu nakonec zlomila.
Příště už vím, že budu hlavní filc stříhat na kousky a do něj teprve všívat zip.
Srdíčko dělala dcera, já motýla.





2/ Socha víly z "tekuté hmoty" powertex (o hmotě jsem se zmiňovala již v jiném článku).
Na venkovní použití jsem sochu postříkala bezbarvým lakem na ven. Teď je umístěná v mé bylinkové zahrádce.



3/ Obraz k narozeninám. V kořenech jsou uvedeny naši předci, vše postupuje přes kmen až do koruny stromů, kde je uvedena naše generace s dětmi. Na obrázku není vidět.


4/ Obraz moře s loďkami.
Malováno akrylovými barvami na dřevo, stříkané bezbarvým lakem. Kameny a mušle jsem původně lepila lepidlem na decoupage, ale to nějaké kameny odpadly, herkules to napravil.




5/ Overal pro kamarádku Páju
Míru jsem vzala z pyžama (tričko a kalhoty), položila na sebe a obkreslila na papír.
Je to celkem rychlá záležitost, za dopoledne hotová, nemusí se entlovat, fleece se nepáře. Používá i jako teplé pyžámko, když jedou s mamkou pod stan.




6/ Pro potěchu oka - rozkvetlý kaktus u mě na chodbě.


Žádné komentáře:

Okomentovat