neděle 23. dubna 2017

Softshellové kalhoty

Včera jsem se pustila do softshellových kalhot pro syna vel. 122.


Látku jsem koupila zde:
http://www.sijemdetem.cz/katalog/metr%C3%A1%C5%BE/softshell
Je to můj oblíbený obchod. Mají zde látky pro děti s certifikátem, jsou české a kvalitní. Látky je možné zaslat do obchodu Agátin svět na Hradčanské a tam si je vyzvednout, stojí to jen 30 Kč.


Materiál:
* látka - softshell letní - námořní modrá, 1 metr
šířka 150cm, váha 290 g/m2, složení polyester s membránou. Nabízíme s parametry 10/3. Ta čísla říkají jaká je nepromokavost / jak dobře látka dýchá. Tedy 10 000 mm vodního sloupce a prodyšnost 3 000 g/24hod/m2, spíše kalhotové parametry.

* reflexní proužek 1 m
* guma do pasu

Střih vlastní:
obkreslila jsem jedny kalhoty co synovi nejvíce sedí.

Byla jsem překvapená jak rychle jsem kalhoty ušila. Materiál není potřeba entlovat. Syn je nadšený, že vypadají jako policejní. Výsledek:


Dneska jsem ze zbytku ušila ještě kalhoty pro Klárku vel. cca 110. V pase jsou do "gumy".


Žádné komentáře:

Okomentovat