pátek 14. září 2018

Panenka Jůlinka - kloubová panenka ručně šitá




Posílám pro inspiraci panenku Jůlinku, která se narodila před týdnem. Je to ručně šitá, kloubová panenka - může hýbat rukama a nohama.

Když jsem začínala se šitím panenek, neměla jsem žádné zkušenosti, ale přesto jsem to zkusila. Je to nádherný pocit, když jí dokončíte. Pro mě je to k neuvěření, že něco takového může vzniknout. A pak ta radost, když se daruje. Zkuste taky.

Více informací jak ušít vlastní panenku jsem získala od Hanky Ženíškové. Prodává návody pro různě velké panenky, podle věku dětí. Je velmi ochotná poradit, pokud se člověk nějak zamotá a také dělá kurzy šití panenek.

Odkaz zde:
http://www.ovcipanenky.cz/

Já si pořídila:
Brožuru - Šít panenky? Z čeho a jak?
Střih - Kloubovou panenku velkou - od 5 let - z tělového úpletu
Střih - Panenka Barunka / Barča od tří let (panenka pro menší děti, tou jsem začínala, je jednodušší na ušití)
Dále jsou nutné dlouhé jehly a provázek na vyvazování. Také výplň - ovčí rouno. Vše lze koupit v obchůdku. Je dobré mít i béžové nitě a bavlnku na oči, pastelku na pusinku a nebo koupit červený fix na látku.

Žádné komentáře:

Okomentovat