čtvrtek 12. ledna 2017

Předtančení na plese


Od října do prosince jsem absolvovala kurz tří setkání Rostislava Jankovce - Klíč (http://klicpoznani.cz/). Přišla jsem si tam, mimo jiné, pro přiběh, který Rosťa vyprávěl: .... a co Vás baví? Malovat. A kdy jste maloval naposled? V patnácti a proč to neděláte?....

Uvědomila jsem si, že se musím vrátit k tancování. Moc mi to chybělo, ale nezvládala jsem fyzicky tréninky a taky na to "neměla čas". Když se, ale k něčemu zavážu, nějakému vystopení, tak pak se to bude muset zařídit tak, abych to mohla splnit.

Řekla jsem si, že začnu činama. Zrovna šel ve školce mail, že každá třída ve školce si má připravit předtančení na plese - a že naše třída bude tancovat africký tanec. Řekla jsem si: ha, příležitost, přihlásím se a uvidím. Nakonec jsem se přihlásila jako jediná. Plus ta maminka co psala mail, která nikdy netančila..... Africký tanec ve dvojici, to asi nepůjde. Tak jsme zjišťovali co každá děláme, já tanec a ona hraje na housle. A tak se to postupně vylouplo. Času na to bylo málo, jen měsíc a stále se ještě čekalo, zda se někdo přihlásí. Ale já měla jasno. Strávila jsem dva dny na internetu hledaním té "správné hudby" a když jsem měla hudbu i nápad, tak jsem ještě musela přemluvit ségru, aby napsala noty ke klavírnímu koncertu pro housle. A jak vše dopadlo je vidět tady: https://vimeo.com/193260310 - video je amatérské a skladbu jsme nazvaly SEN. Hudba je od Rachmaninova - Italská polka, hrají Enrico Pace a Igor Roma.

Vzápětí jsem dostala nabídku na vystoupení na jarmarku ve škole na Dědině, to byl začátek prosince. Je to pro mě neuvěřitelné, jak rychle některá rozhodnutí fungují. Do třetice mi přišla nabídka na choreografii - kamarádka má svatbu a ráda by nějaký "taneček" se svými kamarádkami. Mé srdce jásá.

Pokud byste mě rádi viděli tančit, budu vystupovat s taneční skupinou Primavera v neděli 9. dubna 2017 v divadle Rokoko.

A poslední věc, proč již teďka tréninky zvládám a jak jsem se dostala do formy o tom napíšu zase příště.

Krásný den.

Eva

Žádné komentáře:

Okomentovat